مقالات

درمان مشکلات جنسی مردان

بهترین راه های درمان نارسائی های جنسی مردان
  •  

بهترین راه های درمان نارسائی های جنسی مردان

الف- انجام آزمایش خون برای تعیین دلایل ایجاد مشکلات جنسی مردان: یکی از مهمترین کارهایی که در تشخیص عامل ایجاد کننده نارسائی جنسی باید انجام شود آزمایش خون می‌باشد.

با مراجعه به پزشک عمومی درخواست آزمایشهای: تعیین سطح تستوسترون، ویتامین دی، منیزیم، روی، ویتامین ب 12 و پرولاکتین نمایید.

در صورت غیرعادی بودن سطح هریک از آزمایشهای فوق با درخواست از پزشک ویا مراجعه به داروخانه در خصوص ترمیم سطح ویتامین ها ومینرال ها اقدام نمایید. در استفاده از ویتامین دی مکمل مراقب باشید که بیش از حد مصرف نشود زیرا عوارض جدی برای شما بدنبال خواهد داشت. بهتر است میزان استفاده با توجه به توصیه پزشک باشد.

ب- نقش انجام فعالیتهای ورزشی در برطرف نمودن مشکلات جنسی: انجام حرکات ورزشی علاوه بر از بین بردن توده چربی اضافی باعث افزایش طبیعی تستوسترون در جریان خون می‌گردد.از بهترین ورزشها جهت افزایش تستوسترون می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

اثر شنا سوئدی یا باستانی در افزایش سطح تستوسترون خون (Push ups )

اثربارفیکس در افزایش سطح تستوسترون خون ( Pull ups )

اثرکوهنوردی در افزایش سطح تستوسترون خون( Climbing )

انجام حرکات اسکات پا در افزایش سطح تستوسترون خون ( Squat )

انجام حرکت پلانک ونقش ان در افزایش سطح تستوسترون خون ( Plank )

و انجام سایر حرکات ورزشی از جمله پیاده روی بالای 10 هزار قدم در روز و همچنین پرس سینه و وزنه برداری تا جایی که توان انجام آن را داشته باشید و آسیب جسمی بدنبال نداشته باشد تستوسترون خون را به نحو اثر بخشی بالا میبرد و یکی از بهترین راه های درمان نارسائی های جنسی مردان میباشد

ج- تغذیه مناسب و مصرف پروتئین و چربی وکربوهیدرات باعث بالا رفتن سطح تستوسترون در خون میگردد. مناسب با فعالیتهای روزانه و همچنین میوه و سبزی بخصوص ریحان، پیاز، فلفل تند وانار وهندوانه و…و مصرف مکمل مولتی ویتامین باعث بالا رفتن سطح تستوسترون به نحو موثری میگردد.

د-نقش به حداقل رسانیدن استرس وسطح کورتیزول خون در بالا رفتن میل جنسی : استرس زیاد باعث بالا رفتن سطح کورتیزول خون می‌شود که هر چه بالاتر رود منجر به کاهش هورمون تستوسترون می‌گردد.

ه- افزایش میل جنسی با خواب مناسب وکافی: نوشیدن یک فنجان دمکرده بابونه بعد از شام در صورت نداشتن حساسیت باعث خواب آرامش بخش وکافی می‌گردد.

و- ننوشیدن الکل، نکشیدن سیگار و عدم مصرف داروهای مخدر سطح تستوسترون خون را بالا برده وسبب افزایش میل جنسی می گردد.

ز- بالا بردن میل جنسی مردان باپرهیز از مصرف مواد غذایی که دارای هورمون شبیه استروژن هستند وباعث کاهش میل جنسی مردان می شوند از قبیل: کاهو، سبزی خرفه، دوغ وماست، آبغوره، آب لیمو، لیمو شیرین، لبو، گشنیز، عدس، بارهنگ، شیرین بیان، تخم کتان، سویا، ترنجبین، عرق بیدمشک، پودر سماق، دمنوش بنفشه، برگه هلو و زردآلو، باقلا، نان خشخاش، دمنوش لیمو عمانی، چای عناب، کافور، دلستر و آبجو، ترشیجات و سرکه، سیرابی، نعناع.

ح- افزایش سطح تستوسترون خون بامصرف پیاز و فلفل تند به همراه غذا و همچنین مصرف بادام زمینی، تخمه آفتابگردان بی نمک، تخمه کدو، موز و کلم ها بخصوص کلم بروکلی و…

ط- افزایش موثر میل جنسی مردان بانوشیدن معجون زنجبیل،  دارچین،  میخک، هل، آشواگاندا، جین‌سینگ و سیاهدانه. دقت شود اگر معجون در بعد از شام مصرف می‌شود از اضافه نمودن پودر جین‌سینگ بدلیل ایجاد بی‌خوابی خودداری شود. همچنین برای تهیه جین‌سینگ وآشواگاندا می‌توانید در اینترنت جستجو و بصورت آنلاین خریداری نمائید.

طرز تهیه معجون به میزان نصف قاشق چایخوری از پودر زنجبیل، دارچین و جین‌سینگ، یک چهارم پودر آشواگاندا (دقت شود از مصرف طولانی وزیاد پودر آشواگاندا بدلیل احتمال بروز آسیب کبدی جدا خودداری شود)، نصف قاشق چایخوری سیاهدانه، دو عدد هل و دو عدد میخک را در هاون زعفران کوبی پودر نموده و پس از جدا کردن پوست هل به بقیه معجون اضافه وپس از اضافه نمودن یک قاشق چایخوری عسل (در صورت نداشتن دیابت ) وافزودن آب ولرم وحل نمودن نوشیده شود.

تداوم مصرف معجون فوق بهمراه انجام تمام موارد مطروحه فوق، تغییر سبک زندگی از جمله تغذیه، پرهیز از غذاهای سرخ کردنی و فست فود ها و انجام فعالیتهای ورزشی در عرض یکی دو ماه منجر به بازگشت سطح تستوسترون و سایر واسطه های شیمیایی دخیل در میل جنسی شده و با ایجاد میل کافی منجر به رفع بخش اعظم نارسائیهای جنسی مردان خواهد شد. نگارنده به هیچ وجه روش جایگزینی تزریقی تستوسترون Testosterone replacement therapy یا TRT را پیشنهاد نمی نماید. روش تستوسترون تزریقی Testosterone replacement therapy یا TRTدر ادامه مصرف منجر به از کار افتادن کارکرد طبیعی بیضه ها و بیماری‌های قلبی عروقی وحتی سرطان خواهد شد.

ی- عوامل ایجاد کننده سرعت انزال در مردان و چگونگی درمان سرعت انزال: دلیل عمده سرعت انزال، خودارضائی مفرط ( Excessive Masturbation ) در دوره جوانی و یا برخی از بیماری‌های روان تنی می‌باشد. موثرترین راهی که جهت رفع سرعت انزال پیشنهاد می‌شود مصرف یکعدد قرص پاروکستین 20 میلی گرم 4 تا 5 ساعت قبل از نزدیکی و استفاده همزمان از کاندوم تاخیری در موارد سرعت انزال شدید می‌باشد. توضیح اینکه بهتر است کاندوم تاخیری حداقل یک ربع قبل از دخول کشیده شود.

س- درمان کوچک شدن الت و رفع چروکیدگی آلت از طریق ماساژ با روغن سیاهدانه: استعمال موضعی روغن سیاهدانه باعث رفع مشکلات نعوظ و رفع چروکیدگی وبی حسی آلت می‌گردد. در برخی منابع به بزرگ شدن آلت نیز اشاره شده که تایید شده نیست. بایستی بسیار مواظب بود که در زمان ماساژ انزال به هیچ وجه صورت نگیرد. انجام ماساژ روزی دوبار و هر بار تا یکصد تا دویست حرکت به شکل دوشیدن شیر و انجام حرکت پنیمور باین صورت که نوک الت را کشیده وبمدت یکدقیقه نگاه داشته میشود، این حرکت را بایستی حداقل پنج بار انجام داد.بهتر است انجام این ماساژ ها پس از گرم کردن الت با حوله گرم  انجام شود.همچنین ماساژ زیر شکم وبیضه ها وکشاله ران را شامل می‌شود.توضیح اینکه لازم است بعد از ماساژ حتما ادرار کنید تا از الودگی احتمالی مجرای ادرار جلوگیری شود.

ع- از مردی افتادن در اثر اسیب نوک الت یا حشفه وجابجایی لی بیدو وراه درمان جابجایی لی بیدو و از مردی افتادن ..

درمان این عارضه بسیار سخت و مشکل می‌باشد ولی در صورت رعایت تمامی موارد گفته شده در فوق امکان درمان در حداقل 6 ماه وجود دارد. می‌بایستی رعایت تمامی موارد مطروحه در بند های فوق را مد نظر داشت.

با انجام ماساژ آلت، مخصوصا حشفه یا سر آلت  با پماد اختصاصی گیاهی تهیه شده درلابراتوار ما بمنظور ترمیم بافت آلت بخصوص ناحیه حشفه یا گلانس در توالی هر شش ساعت یکبار و شستن وتمیز کردن محل قبل از ماساژ با پماد مخصوص می‌توان به رفع عارضه در مدت زمان حداقل شش ماه یا بیشتر امید داشت.توضیح اینکه لازم است بعد از ماساژ حتما ادرار کنید تا از الودگی احتمالی مجرای ادرار جلوگیری شود.برای تهیه این پماد می توانیداز طریق منوی ارتباط با ما یا پیام رسان روبیکا @manhoodfix موضوع را پیگیری نمایید.

لازم به ذکر است که در مدت درمان حتی المقدور از انزال جلوگیری شود تا درمان تسریع شود. در طول مدت درمان احساس افت وخیز در بهبودی ناشی از بهبود و پس رفت وضعیت مشاهده می‌شود که طبیعی است و جهت کلی بسوی درمان می‌باشد. همچنین مالش ناحیه کمر ودنبالچه بطور هر روز با روغن سیاهدانه ورعایت تمامی موارد فوق الذکر انشااله بهبودی را بدنبال دارد و میتواند یکی از بهترین راه های درمان نارسائی های جنسی مردان باشد

ق- :تقویت حسی وجوانسازی الت تناسلی مردان با پماد گیاهی اختصاصی: وقتی اینترنت را برای یافتن راهکار جوانسازی وتقویت الت تناسلی مردان جستجو می کنید بسیاری سایتها روشهای متنوعی از قبیل تزریق مواد شیمیایی ویا ابزارهای کششی و قرصها …پیدا می کنید که همه تبلیغ در بزرگ نمودن الت تناسلی مردان دارد و گرچه تا کنون بجز روش کششی انهم بطور جزیی موثر و روشهای دیگر موقتی وبا عوارض همراه است .ما در اینجا راه کار بزرگ کردن الت تناسلی مردان را نداریم بلکه ان موضوعی که در اکثر مردان شایع است چروکیدگی واز دست دادن شادابی حسی الت تناسلی میباشد که در طول زمان روی میدهد. الت تناسلی نیز همانند سایر اعضا بدن نیاز به تقویت واماده سازی وورزش دارد .ما برای بازگرداندن جوانی و حس الت به حالت طبیعی چند بار درهفته ماساژ الت را به حالت شیر دوشی وبه تکرار حداقل دویست بار با پماد گیاهی اختصاصی توصیه می نماییم. باید توجه داشت که به هیچ وجه انزال صورت نگیرد.توضیح اینکه لازم است بعد از ماساژ حتما ادرار کنید تا از الودگی احتمالی مجرای ادرار جلوگیری شود. برای تهیه پماد گیاهی اختصاصی از طریق منوی ارتباط با ما یا پیام رسان روبیکا @manhoodfix موضوع را با مادر میان بگذارید .

6 نظر در “درمان مشکلات جنسی مردان

  1. محمد زمانی گفت:

    ممنون از مطالب ارزنده و مفیدتان

  2. مصطفی طالبی گفت:

    تشکر از مطالب ارزشمندتان

  3. احمد رضا گفت:

    سلام و خسته نباشید بابت مطالب مفید و آموزشی
    چه محصولاتی در این خصوص پیشنهاد می کنید؟

    1. manhoodfix.com گفت:

      سلام وتشکر از توجه شما ،ما در درمان مشکلات جنسی مردان دو راه همزمان سیستمیک یا خوراکی و topical یا موضعی را پیشنهاد می کنیم که موجز روشهای اثر گذار ثابت شده سیستمیک وورزشی در مقالات گفته شد.البته herbals یا داروهای گیاهی بسیاری در این زمینه بشر شناخته واستفاده می شوند اما به لحاظ عوارض جانبی بسیار کم ودردسترس بودن وتاثیر خوب مواردی را در روشهای درمانی سایت مطرح کرده ایم ،لازم به ذکر است که در درمانهای تاتروپاتی وگیاهی مهمترین موضوع ادامه وتکرار هست ومیبایست به سبک زندگی و life style تبدیل شود.محصول ما برای استفاده topical یا موضعی در بالا بردن حس وترمیم ان در الت ترکیب عصاره های گیاهی حاوی ترپن وترپنوییدها میباشد که با استفاده حداقل شش ماه نتایج ارزنده ای دارد،سلامت وشاد باشید🙏

  4. محسن گفت:

    بسیار پر محتوا و عالی ممنون از اطلاعات جامعی که در اختیارمان قرار دادید

  5. محسن گفت:

    اوکی مثل همیشه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *